پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید سفیر بلاروس از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید سفیر بلاروس از پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/02/05

سفیر بلاروس و هیات همراه با حضور در پارک علم و فناوری خراسان ضمن دیدار با ریاست پارک، از شرکت‌های فناور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی در این دیدار، حضور سفیر بلاروس و هیات همراه وی را به یکی از سه پارک مهم و بزرگ ایران گرامی داشته و تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان با 20 سال قدمت در حوزه‌های مختلف خدمات متنوعی از جمله داروئی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و انرژی را ارائه کرده و در دوره جدیدِ خدمت، عرصه‌های صنایع معدنی، کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود: افتتاح مراکز رشد در شهرستان‌ها باعث تعمیق بیشتر روابط در حوزه علم و فناوری شده است و از این طریق نه تنها فقط دانشگاهیان بلکه دانش‌آموزان نیز با بسترهای رشد بیشتر آشنا می‌شوند.

دیمیتری کالتسوف سفیر بلاروس در ایران نیز با تشکر از مهمان‌نوازی ایرانی‌ها از حضور در پارک علم و فناوری خراسان ابراز مسرت کرد و گفت: در کشور بلاروس ما چند پارک برای فعالیت‌های مختلف داریم که از جمله مهمترین آنها می‌توان به پارک مشترک بلاروس و چین اشاره کرد.

وی با اشاره به تعامل شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه فناوری با بلاروس تاکید کرد: البته پارک چین و بلاروس فقط محدود به این دو کشور نیست و شرکت‌هایی از ده‌ها کشور دنیا در این پارک  فعالیت دارند.

سفیر بلاروس در پایان با اشاره به ابراز تمایل برای توسعه روابط در حوزه علم و فناوری تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان بستر بسیار خوبی برای همکاری متوازن با پارک‌های فعال در کشور بلاروس را دارد و امیدواریم در آینده بتوانیم تعاملات بهتری را رقم بزنیم.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.